F5B Logo
Mark de Groot
Mark de Groot
Informatie over mij:

Ik ben Mark de Groot

Vlieg sinds mijn 8ste een Carl Goldberg Electra.
Tussendoor wat olie stokers gevlogen.
Sinds 2008 een sneller model gekocht een Robbe Calibra met een Brushless motor.

Halverwegen 2010 met de Hawk de competitie gevlogen met ongeveer 2.4 KW naar de 3de plek in Dalfsen.

Voor 2011 worden er 2 Avionik B1T gereed gemaakt om weer hoge ogen te gaan gooien pp de wedstrijden.


Avionik B08 (F5B-FAI)
Motor: Onbekend 6.7
Propellor: RFM 17x18 Rood F5B
Regelaar: Onbekend
Accu: Onbekend

Spanwijdte: 192cm
Lengte: 118cm
Gewicht: 0gram
Dragvlak: Onbekend
Ratio: 15
Bouwjaar: 2009
Ontwerper: Sergey Sobakin / Sergy Anasin

Avionik B1T (Black) (F5B-FAI)
Avionik B1T (Black)
Motor: Keda 36-60-7L 3500kv, Neu P32/6.7
Propellor: GM 17x21
Regelaar: Castle Creations Phoenix 125
Accu: Turnigy 5S 3300 30C

Spanwijdte: 170cm
Lengte: 113cm
Gewicht: ?gram
Dragvlak: M90712 (7.0 %)
Ratio: 12
Bouwjaar: 2011
Ontwerper: Sergey

Avionik B1T (White) (F5B-FAI)
Avionik B1T (White)
Motor: Keda 36-60-7L 3500kv, Neu P32/6.7
Propellor: GM 17x21
Regelaar: Castle Creations Phoenix 125
Accu: Turnigy 5S 3600 30C

Spanwijdte: 170cm
Lengte: 116cm
Gewicht: 1650gram
Dragvlak: M90712 (7.0 %)
Ratio: 12
Bouwjaar: 2011
Ontwerper: Sergey

Hawk F5B (F5B-FAI)
Hawk F5B
Motor: Kontronik Kira 600-38/6.7
Propellor: RFM 16x16s
Regelaar: Castle Creations Phoenix 125
Accu: Turnigy 4s 3300 30c

Spanwijdte: 170cm
Lengte: 90cm
Gewicht: 1529gram
Dragvlak: MH30
Ratio: ?
Bouwjaar: 2010
Ontwerper: Staufenbiel

Beste ronde(s) gevlogen door: Mark de Groot
Datum Locatie Ronde Rakken Tijd Motor Landing Punten
13 september 2014 Maasdriel 3 39 10.00 16 30 1004